stonemassage

Igår var jag på Hälsa och Helhet och fick Stonemassage. Guud så skönt det var.
När jag kom dit fick jag byta om till morgonrock och sätta mig i väntrummet, dricka lite vatten och läsa tidningar. Daniela som skulle ta hand om mig var lite sen, men det gjorde ingen för det är lite lyx att få sitta där och bara slappna av :)
Sen fick jag iaf massagen och hon var otroligt duktig!! Har varit på stonemassage två gånger innan och det är riktigt skönt! För er som inte vet så masseras man med varma stenar som massösen håller i händerna.

 

Såhär ser stenarna ut.


Efter massagen fick jag ligga kvar och fick ögonbrynen noppade. Skulle kanske tagit det i andra ordningen kom vi på, eftersom man får en stark lampa rakt i ansiktet efter man har legat och blivit avslappnad :P Men men, det gick bra iaf och Daniela fick till en fin form på dem. (men det gör skadat ont, det är därför jag är så dålig på att göra det själv, bättre att låta någon man inte känner göra det för då kan man inte skrika eller ge upp som jag alltid gör annars) :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback