söndag

Det var riktigt roligt att jobba igår! Inte ofta man känner så :P
Efter jobbet var Emma gullig och körde mig hem till Lina så jag slapp gå i mina pumps!
Lina blev jätteglad för sin present, jag hade köpt en skitsnygg svart väska till henne!
Hon var imponerad över att jag alltid lyckas pricka in det hon behöver utan att hon säger något. Förra året köpte jag och Elin en plånbok till henne och hon blev jätteglad, och nu visade det sig att hennes väska hade gått sönder så det var ju perfekt att hon fick en ny :)

Vi hade en jättetrevlig kväll. Satt hemma hos Lina ett par timmar, var på zoobar en liten sväng, där det blev girlfight mellan några tjejer i baren, så vi smet in och gömde oss i köket, haha! :)
Sen blev det en runda till Cantina. Haha, har aldrig varit där innan och det kan bero på att det är 28+ och de flesta var runt 40. Men det gick ju att dansa där också :) Vid tre tog jag en taxi hem, och det måste jag säga är imponerande, för så länge brukar jag aldrig orka vara ute :P

Jag vaknade vid 9 imorse och kunde inte somna om, så jag har kollat lite OC såklart, ska klä på mig, plocka iordning och diska lite, sen ska jag bege mig till tåget och åka till Åhus.


Kommentarer
Postat av: Sassa

Tja! Joo, lite segt va d ju när klockan ringde efter 2 timmars sömn, men d gick bara bra på jobb.. :) Nästan värre idag, trött som faaan, men ska snart till jobb.. :p Ha d bra! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback