söndag

Det är underbart att vara hemma i sitt eget hem :)
I fredags var vi allmänt slappa, lagade rostas med hasselbackspotatis och bara umgicks! Tittade på "så ska det låta" och "grillad".
Igår hämtade vi upp Johan och Malin nere vid knutpunkten, lämnade killarna på olympia och sen åkte jag och snäckan och handlade mat inför kvällen.
Handlade även en sån där stor uppblåsbar madrass, har haft en innan men den var man tvungen att blåsa upp själv, denna var elektrisk, perfekt :)

Sen gick jag och Malin ner på stan och käkade lunch, var inne en sväng på Gina också såklart, hittade en maaassa fina saker som jag vill ha, men nej, jag ska hålla i pengarna. Blev bara 9 örhängen i olika färger, de ser ut som smarties!

Väl hemma hade vi lite bokstuga, Malin är världens bästa bibliotek, hon har så mycket bra böcker, så jag fick en sådär 6-7 nya som jag ska krypa ner i soffan med om en stund!

När killarna kom hem spelade de fotboll på xboxet och jag och Malin placerade oss i sovrummet med super mario på mitt gamla nintendo 8-bitars. Sjukt roligt!!

Killarna fick i uppgift att laga mat så vi placerade oss i soffan med varsit glas vin.
Det blev TACOS! Gott!!

Melodifestivaltittande såklart, iallafall för mig och Malin, Berra och Johan tittade mest gamla bilder på datorn.
Vid ett-tiden gjorde vi oss färdiga för att gå ut, men jag och Malin vände efter tio meter eftersom det läckte in i hennes skor, haha!
Så vi gick hem, blåste upp madrassen och traggade lite skit medans killarna fortsatte ut.
Och vi ser ju vilka som är piggast idag ;) Berra är iofs iväg och spelar tennis, men han såg inte så pigg ut när han stack!

Nu ska jag lägga mig i soffan i myspyskläder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback