smycken

Det riktigt kliar i fingrarna på mig idag. Jag vill hem och pyssla!!
Har de mesta av mina pärlor och grejor i Hbg, men jag köpte lite igår.
Får hämta lite saker hos Anna, tång och sånt! :)


(Bilden lånad av Susanne som har
Humladesign, en helt underbar butik i Åhus.
Jag gör ju inte närheten så här snygga saker, men jag hade gärna kunnat :D)


Jag och Anna ska åka och handla inför helgen ikväll.
Vi ska nämligen till Kolmården på lördag. Jag, mamma, pappa, Anna, Oskar och Oskars föräldrar.
I fördelsedagspresent fick pappa nämligen ett presentkort på att
han skulle få åka till Kolmården och hälsa på vargarna.
Han är lite vargtokig och gjorde ju en vargtatuering samtidigt som jag gjorde min senaste :)
Vi ska köra upp i en minibuss också har vi hyrt stugor så vi stannar till söndag!
Och jag, Anna och Oskar har ansvar för maten! :)
Det ska bli himla mysigt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback