möte

Mötet idag gick hur bra som helst och alla verkar nöjda med att jag har tagit tag i reklamationshanteringen.
Åke kom in precis och sa att han tycker att jag är superduktig och ambitiös, det känns så kul att höra! :)
(detta var innan vi upptäckte att jag glömt lägga ut posten så en del beställningar får vänta tills imorgon, men men :P)

Nu väntar jag på att pappa ska ringa så jag får åka hem! På fredag ska jag till mitt andra hem, 
Helsingborg och det ska bli helt underbart!! :)
Ikväll blir det träning, K/S. Det är aerobic/styrka. Sist hade vi skivstänger, det är kul! :)
Egentligen skulle jag kunna gå och lägga mig och sova en stund för jag är så himla trött,
men men, sova kan jag göra i graven!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback