måndag

Måndag idag och ännu en dag på praktiken.
Har bara fyra veckor kvar nu, tiden har faktiskt gått väldigt snabbt.
Åkte tillbaka till Åhus ganska tidigt igår, mamma och pappa hämtade mig i stan också åt vi lite lunch på Mcdonalds. Ibland får man :)
På eftermiddagen/kvällen körde mamma och pappa in till stan igen för att gå på bio.
Jag, anna och boy tog en promenad i skogen sen placerade jag mig i soffan och satt där resten av kvällen :)
One tree hill, gossip girl, halva wipeout, parlamentet och beck fram till nyheterna. (jag orkar aldrig kolla längre än så på söndagsfilmerna)
Nu ska jag pyssla lite med min rapport, rätta till en del av de sakerna som jag fick kommentarer på, men inte allt, för en del kommentarer tycker jag inte är bra, så det så! :)


Kommentarer
Postat av: Mollan

Vilken besvikelse med snö! Jag drog en djup suck och letade fram mina vinterboots (trodde man skulle få slippa dem nu) men väder gudarna ville något annat. AVGÅ SNÖ!

2009-03-24 @ 09:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback