måndag

Hallå gott folk!
Jag köpte med mig frukt och glass till Frida igårkväll också gjorde vi fruktsallad som vi mös med i soffan framfrö Gossip Girl och Wipeout! :) Sen cyklade jag snabbt som en dåre hem och landade i soffan lagom till Beck!

Idag sov vi länge och hade en mysig förmiddag. Sen gick jag och mötte upp Sofie, fortsatte till Haket där Elin, Sara, Ulrika och Maria satt. Blev en god lasagne och lite skitsnack innan jag satte mig på tåget till Kwanstah..
Nu sitter jag på mitt rum i Åhus, ska nog gå upp och hjälpa mamma med maten för jag är hungrig!!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Snygg stavning Kwanstah... själv säger jag nog Kräschansta...



Ha en bra dag snäckan!

2009-03-17 @ 07:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback