lördag

Godmorgon godmorgon! (jag har faktiskt varit vaken sen 9)
Jag har spenderat morgonen i sängen med OC, längesen sist, men jag lever mig snabbt in i det. Kanske för jag har sett boxarna x antal gånger :)

Fick tillbaka kommentarer på min rapport, och jag kan inte bli annat än irriterad.. Fotnot? Fotnot? Fotnot?
Jag tycker det är skitsvårt att skriva en rapport och hänvisa till böcker. En problemdiskusion för mig är ingenting man hämtar från en bok utan något man diskuterar med sig själv!
Annars fick jag kommentarer som att jag skriver bra, men kan jobba lite mer på att få ett flyt genom rapporten.

Nu ska jag dra på mig lite myskläder, gå ner och hämta ut en paket och lägga mig en stund i solariet!

Kommentarer
Postat av: lina

haha jag reagerade också över det..att ha fotnot i problemdiskussion känns konstigt. så var det ju för fan inte ens när jag skrev min c-uppsats i litteratur! vad menar hon?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback