lite nytt

Medans killarna kollade på fotboll igår satt jag och pillade lite med bloggen. Jag är inte världsbäst på det här med kodmallar och övrigt, men jag lyckades få till en klocka och en ny bakgrund och det är jag stolt över :) Får ändra header till en som passar till bakgrunden med bara :P

Jag vaknade tidigt idag också, halv 8. Men eftersom klockan skulle ställas om blev den ju istället halv 9, och då är det okej att vakna :) Så jag satte igång lite OC som vanligt. Funderar på att köpa säsong 4 snart, har kollat igenom 1, 2 och 3 ett antal gånger!

Ni missade väl inte Earth Hour igår? Vi släckte faktiskt ner allting utom tvn. Hade en massa stearinljus tända här hemma så det var mysigt. Nästan alla våra grannar missade det, det lös i de flesta fönster här omkring. Dåligt tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback