KOLMÅRDEN

Här kommer äntligen bilderna från Kolmården. Min kamera är inte någon höjdare och alla fiskar simmade ju så jäkla fort :P

Mamma med Apa (linser var immig så det är därför denna och några andra bilder är suddiga)
 

 

Här fick den lilla krabaten tag på min halsduk!


Och RYCKTE av en lapp som han sedan satt och tuggade på :P


Pirajor


Gigantiska fiskar!!


HAJAR








En cool Muräna


Drakfisk


Vår fina dubbelstuga


Med underbar utsikt..




Tack för en supermysig helg!!
(Jag har tyvärr inga bilder på vargarna eftersom jag inte vågade mig in där :P
Men pappa har nog en hel del som jag kan lägga upp om någon är intresserad?)

Kommentarer
Postat av: Ingela

Tack för fina bilder! Måste ha varit häftigt. Klart det hade varit roligt att se bilder inifrån varghägnet... dit hade jag aldrig heller vågat mig.



Kram Ingela

2009-03-11 @ 19:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback