förmiddag

Usch, det tog emot att gå upp imorse..
Har drömt mardrömmar inatt plus att jag var inte mänskligt trött när klockan ringde. 
Men upp kom jag iaf och sitter nu på praktiken.
Har varit nere i fabriken och haft lite möten precis :)

Jag längtar till skolan och till min lägenhet.
Tio veckor är fasligt lång tid, är inne på fjärde nu.
Ska ha ett ganska så avgörande möte imorgon eftermiddag så förhoppningsvis får projektet lite fart då.

Nu ska jag fortsätta skriva på min projektrapport,
ska förklara vikten av att synliggöra processer. Låter intressant va? :)


Kommentarer
Postat av: ingela

Låter verkligen intressant,,, helt avgörande för att få med omgivningen på förändringar. Hoppas att jag får ta del av den!



Charlie gillade verkligen dig!!! Hörde du att din make hade glömt sina nycklar i Åhus... upptäckte det först i Helsingborg...

Kram Ingela

2009-03-02 @ 17:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback