en trevlig dag

Idag har jag haft en trevlig dag. Ringde min kära svägerska och frågade om hon ville med på en fika i stan, och det ville hon :) Så vi körde först till fjälkinge och lämnade boy, bort till bromölla för att hämta pappa och sedan släppa av honom i stan där han skulle hämta bilen. Sen åkte vi vidare in till stan för en fika på Fenix och liite liite shopping på H&M. Blev ett skärp och två klämmor. Måste ju liksom handla något :P
Sen åkte vi till Maxi och handlade mat.
Nu har jag och pappa ätit middag och packat inför helgen. Klockan 6 imorgonbitti blir vi nämligen hämtade. My god!

Undrar om Honey kommer till Åhus ikväll? För jag vill nämligen ha en godnattpuss! :)
Nu blir det postkodmiljonären och sen så ska det låta!

Uppdaterar på söndag, Trevlig Helg Allihopa!

Kommentarer
Postat av: Agnes

GRATTIS på namnsdagen

Postat av: Milla

Till Agnes: Tack så mycket! :) Min familj är helt trötta på mig för jag har haft tre namnsdagar på en månad nu :P

2009-03-09 @ 08:51:20
URL: http://sagolikamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback