Dagens Tips!

Igår tog jag bussen härifrån Bromölla vid tre-tiden för att möta upp Emma i stan. Det blev som vanligt en fika på Fenix, en latte och chokladdröm för mig och en latte och kärleksmums för Emma, vi är svaga för sötsaker vi! :)
Sen blev det en liten runda på stan, jag som absolut inte skulle handla något kunde inte låta bli när jag såg denna jackan! Jag har länge velat ha en bra "ut och gå-jacka" och denna var ju perfekt! Den fanns bara i juniorstorlekar så ni som också är små, passa på!! :) Jag tog en 164 cl för att kunna ha en lite tjockare tröja under.


(Bilden hämtad
HÄR)

Kommentarer
Postat av: Anna

hej!



Vilken textruta menar du?

Menar du din header eller där det står "jag är såld..för evigt" på min?



/Anna

Postat av: Kristina

Emma sladdrade om att du ringde Gunilla;)

2009-03-12 @ 17:39:32
Postat av: Milla

Till Kristina: Man får ju inte vara dum ;)

2009-03-13 @ 07:48:46
URL: http://sagolikamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback