äntligen

Hade ett möte i förmiddags och det gick riktigt bra, nu känner jag mig peppad igen.
Har varit lite deppig de senaste dagarna. Inte kännt att jag haft något att göra på praktiken direkt. Är ju här mellan 7 och halv 4 nästan varje dag, så jag behöver något att fylla timmarna med :P
Men nu äntligen kan jag komma igång med mitt projekt! :)

Fast jag får vänta till på måndag för imorgon har jag tagit ledigt, ska jobba hemifrån som det heter :P
Eftersom vi ska till Kolmården tidigt på lördagmorgon ska Boy vara på sitt pensionat, så jag ska köra honom dit imorgon eftermiddag.

Tänkte det skulle bli skönt med sovmorgon, men vi ska lämna in pappas bil på service i eftermiddag så jag ska köra honom hit imorgonbitti :( Men jag kan iaf åka hem och lägga mig en stund till sen! :)

Nu ska jag jobba vidare här!

Puss och Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback