torsdag

Guuud vad skönt det är att vara ledig!
Igår skrevs den sista tentan och jag och Maria firade med en runda på stan i Malmö.
Sen åkte vi hem till henne, gjorde vid oss och käkade lite innan det var dags att bege sig tillbaka till Malmö och hem till Peter där vi hade lite förfest!
Halv 9 mötte vi upp resten av klassen på Fridays där vi käkade middag. Underbart god mat!!
Sen blev det en öl på Grappa innan jag och Maria tänkte ta tåget tillbaka till Lund.

Väl på stationen upptäckte vi att tågen stod still eftersom det varit en olycka i Burlöv, (läste imorse att det var en person som blivit påkörd av ett godståg, USCH) så vi fick ta en taxi till Lund. Gick en runda med Hugo (marias gulliga hund) och sen somnade jag gott på hennes soffa! :)

Nu lígger jag här i soffan, slösurfar. Kollar lite på tv och bara ÄR! Så skönt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback