söndag

Ja, igår hade jag inte tid att sitta vid datorn en endaste minut.
När jag vaknade gick jag en runda med Boy, drog på mig målarkläder och körde bort till stolpegatan.
Dagen skulle nämligen ägnas åt att måla mormors hus.
Jag som har höjskräck tyckte inte det var jättekul att stå på stege ett par meter upp i luften, men jag vande mig och till slut stod jag och målade under fönsterna på ovanvåningen.. PÅ STEGE! Läskigt när man skulle ner sen igen :P
Vi hann iaf måla hela huset en gång.

Sen körde jag och mamma hem och fikade lite innan jag hoppade in i duschen och sen körde och hämtade Anna.
Mamma fick sin morsdagpresent, som var assietter från höganäs som hon önskat sig.

Halv 8 hade vi bokat bord nere på bowlingen för att äta och kolla på matchen.
Vi fick bordet allra längst fram vid storbildsskärmen också satt vi på rad.. Haha, socialt.

Matchen gick ju som den gick. Skit! Sen körde vi hem och la oss för idag är det målning som gäller igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback