söndag

Ja jösses vilken helg jag haft!
Har verkligen inte haft tid eller lust att sitta vid datorn, det har ju varit underbart väder! :)

I fredags var det födelsedagskalas som slutade med en cykeltur fram och tillbaka till yngsjö för att leta rätt på en person.
När jag vägde mig dagen efter hade jag gått ner två kilo sen sist, :) Nu behöver jag inte träna på ett tag!

Igår var det strandbesök i någon timme sen var vi ett stort gäng som grillade på Evavägen.
Sen begav vi oss ner till den nya nattklubben här i Åhus. Var extremt mkt folk och för det mesta en trevlig kväll.
De flesta fick dunderfyllor som resulterade i olika saker som tappade körkort, knäckta kreditkort, slösa för mycket pengar eller som jag, slog ut en bit på min tand.

Sen körde Kalle oss hem till mamma och pappa där vi sov hela gänget.
Sov ganska länge och åkte sen ner till kantarellen för att äta pizza och slappa lite på stranden.

Killarna sitter och tittar på fotboll och vi ska grilla lite korv nu innan vi kör hem mot Helsingborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback