söndag

Efter jobbet igår hann jag bara precis hem och städa iordning lite grann, sen kom Frida och Fredde hit på myskväll med mig och Berra. Vi åt ost, kex, vindruvor och jordgubbar och drack lite vin/öl. Mycket mysigt!

Imorse sov vi länge. När Berra stack till jobbet stack jag ner till Gröningen och mötte upp Frida och Fredde. Sen kom också Vigge?! och Lillemalin och umgicks med oss. Riktigt skönt väder! Malin badade (men så är hon inte klok heller) ;)

Efter lite mys på gröningen fortsatte vi bort till Espresso House för lite kaffe. Kan inte alla dagar vara såhär?

Nu sitter jag på vår bräääännheta balkong och kollar bloggar, läser bok och sörplar Ramlösa. Mums mums!
Ska laga lite mat om en stund tänkte jag mig.
Imorgon börjar allvaret, nu blir det jobba fram till skolan börjar, med undantag för en vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback