onsdag

Idag "jobbar jag hemifrån"
Ska nämligen till vårdcentralen nu på förmiddagen och sen ska jag tvätta.
Så idag ska jag se till att få iväg lite praktikansökningar och skriva klart sammanställningen av alla föreläsningar.
Det är riktigt sunkväder ute men jag ska försöka ge mig ut på en promenad senare.
Jag och Berra har nämligen steg-tävling :) Vi har varsin stegräknare och igår började vår tävling. Han vann rätt så stort igår eftersom han gick till jobbet. Jag gick alldeles för lite igår, tänkte ge mig ut på en promenad innan Berra kom hem, men när jag satt på tåget hem ringde han och sa att han tänkte faktiskt inte gå hem när det regnade ute så jag fick köra och hämta honom :P

Var ju riktigt "kolla film i soffan" väder igår så vi var nere och hyrde tre filmer. Hann se "I taker lyser stjärnorna" och den var riktigt bra, väldigt gripande och jag låg såklart och storbölade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback