midsommarafton

Glad midsommar på er alla!!
Jag har sovit i 12 timmar inatt, det är inte klokt! Hur ska jag nu hinna med allt inför dagen?

Berra jobbar till 12, så när han kommer hem tänkte jag ha lite lunch färdig.
Innan dess ska jag hunnit göra mig iordning, bestämma klänning. (hjälp)

När jag vaknade upp för en timme sen ungefär sken solen och jag blev så glad. Nu har det börjat regna :(
Vill egentligen ha en blommig helt underbar klänning, men den är nog snyggast barbent. Blir kanske en vit/grå rutig klänning som jag kan ha strumpbyxor under. Aja, får ge mig in i garderoben nu.

I eftermiddag ska vi köra till Mellbystrand där vi ska fira midsommar i Johans stuga. Ska bli väldigt mysigt.
Jag håller mig nykter och kör hem igen ikväll eftersom jag jobbar imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback