måndag

Har haft en mycket trevlig helg. Lördagkvällen var sjukt rolig med förfest hos Sebbe och sen T-baren!
Jag vaknade i söndags morse med nackspärr, ett sönderrivet födelsemärke och ett stort blåmärke på benet. Hahah, det var nog bra drag i lördes!

Ägnade någon timme eller så åt att måla på mormors hus innan det var dags att bege sig hem och duscha och sen iväg på kalas hos Oskar som fyllde år.

På kvällen blev jag och Berra bjudna på middag hemma hos Sandra och Kjellberg. Det var myyyycket gott!! Och mycket trevligt med Buzz-spelande och sånt. Sandra var bäst och vann båda omgångarna. Slutsats: Vi har två dåliga förlorare till män!

Idag har jag varit i skolan hela långa dagen och sen varit på måndagspromenaden med Frida, Anna, Fredde, Sofie och Mathias. Ett riktigt stort gäng idag! :)

När jag kom hem hade mannen min lagat mat så den har jag smaskat i mig precis. Ska ta en snabbdusch och sen tänkte jag titta på mean girls, (ska se om jag får ha tvn)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback