mysdag

När Berra kom hem från jobbet satt jag och solade på balkongen, slängde på mig en klänning också gick vi ner till stan.
Berra shoppade (som vanligt) ;) sen satte vi oss i solen och tog ett glas rosé och en öl för att fira hans semester (jag har två veckor kvar innan jag får min VECKA) Suck!

Gjorde hemmagjorda hamburgare som vi åt på balkongen, till efterrätt blev det jordgubbar och glass :)

Nu gick han ner för att möta Samme, de skulle nog ta ett par öl. Jag börjar jobba tidigt imorgon så en hemmakväll passar mig perfekt!
Helgen kommer spenderas på jobbet, förutom en snabbvisit till Åhus imorgonkväll för att gå på 40-års fest!

Emma, du kan väl komma hit och baka till mig någondag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback