måndag

Får väl ta och uppdatera här!
Vi hade en superrolig kväll i lördags, god mat, mycket folk och ett kanonbra liveband!
Jag höll mig nykter eftersom jag skulle köra tillbaka hem till Helsingborg igår.

Så efter 5 timmars sömn satte jag mig i bilen och körde till jobbet där det blev jobb till stängning. Kände mig faktiskt inte så jättetrött!

Fick ett litet utbrott igår, känner mig superstressad över allt vad jobb och praktik heter.
Ringde Frida när jag kom hem och hon får mig alltid på bättre humör, du är bäst gumman!!
Pratade med min älskling också, och han vet också hur man ska peppa mig!

Tack alla mina underbara vänner och min stora kärlek, ni gör livet så mycket bättre! Skönt att ha någon att luta sig mot när det känns tungt!

Nu blir det jobb som gäller och ikväll blir det lite mys med Frida och sen måndagspromenad!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Hej lilla Milla. Visst var det häftigt i lördags! Du var så söt i din blåa klänning till dina blåa ögon var de perfekt... och du är så söt när du blickar upp på vår Per-Olof. Bilden hittar du på min blogg. Kram Ingela

Postat av: Mamma

Hej Gumman.Har läst din blogg och hoppas att du känner dig lite piggare nu. Du ska ju snart på semester på västkusten. Det blir mysigt.Fint du gjort på balkongen!

Kramar Mamma

2009-07-06 @ 18:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback