fredag

Jag och Elin hade en supermysig dag i Båstad. Först åkte vi hem till hennes farmor och hennes man och la av lite saker, bytte om till bikini och körde sen ner till stranden där vi låg och stekte ett par timmar! Blev två dopp i havet för mig, det tillhör inte vanligheterna :P

Tillbaka till stugan för fika, dusch, grillning och sen efterrätt!
Och både mousserande vin och rödvin till det :)

Efter maten tog jag och Elin varsin cykel och cyklade ner till stranden igen där vi tog varsitt glas rosé på Peppes.
Gick upp tidigt igår och körde tillbaka till Helsingborg.
TACK FÖR EN SUPERDAG VÄNNEN! Som du själv sa: Det är sådana dagar man behöver för att fylla på med energi!

Igår städade jag och hade mig, planterade nya blommor på balkongen.
Sen blev jag inringd tidigare till jobbet, det var ju inte så otippat :P

Idag är jag iaf ledig och det är helt underbart skönt!
Förutom att jag tillbringar den med tvätt och praktikplatssökande, ÅNGEST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback