fredag

Kanske dags att jag tar och uppdaterar här!
Dom senaste dagarna har varit tuffa. Har inte alls mått bra. Känns inte okej att man börjar gråta för minsta lilla sak.
Pratade med min chef och kom fram till att mecka om med mitt schema. Så det pysslade jag med igår. Tack alla mina underbara kollegor som ställer upp!
Så idag blir det jobb fram till fyra sen är jag ledig i fem dagar.
Fem dagar som jag ska spendera i Åhus och bara vila vila vila!

Berra åkte till Italien inatt och jag saknar honom redan. Han har varit supergullig nu de senaste dagarna, lagat pannkakor till mig (då blir man på bättre humör) och igår gjorde vi hemmagjord pizza som Elin kom hit och åt med oss!

Kommentarer
Postat av: Kristina

träffade Rolle och Gunilla i dag och de var glada att du skulle bo "hemma" några dagar. Se till att de passar upp dig;)

2009-07-10 @ 17:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback