torsdag

Jaha, det här var ju knappast något jag har tid med.
VINTERKRÄKSJUKAN!
Den kom på besök inatt, feber och feberfrossa.
Detta är inte alls kul!
Berra slutar jobba snart så jag hoppas han köper hem lite bananer och sånt till mig. Har inte lyckats behålla något som jag stoppat i mig idag så jag får göra ett nytt försök sen.
Mitt viktiga möte imorgon har jag fått ställa in, också skulle jag jobbat hela helgen men vi får se hur det blir med det. Har iaf förberett dem på det.

Nej, tillbaka till sängen och OC.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Vilken osis och framför allt så obehagligt! Nu får du krya på dig ... och försök att inte smitta Per-Olof... Kram i tanken och via nätet Ingela

2009-01-30 @ 07:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback