torsdag

Äntligen sovmorgon! Fast såklart kunde jag inte somna om efter 07.45. Men jag somnade redan halv tio igårkväll så det jämnade ju ut sig :P
Låg och kollade klart på sex and the city-filmen och sen gick jag upp.
Nu ska jag snart iväg och handla inför imorgon. Mitt första problem var att jag inte hade någon aning om vad jag skulle bjuda på, sen hittade jag fyra recept som lät så himla goda så jag kunde inte välja :P
Men nu tror jag att jag bestämt mig.
För det första vill jag att det ska vara vegetariskt för Emelies skull och för det andra vill jag att det ska sköta sig själv eftersom vi blir ca 10 stycken och man vill ju inte stå där och kocka när alla gästerna kommer :)
Nu blir det mathandling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback