söndag

Idag ska jag fira "lilla födelsedagen" Kul med presenter två dagar ju ;)
Vid ett-tiden bjuder vi på lunch och sen blir det tårta i eftermiddag!
Berra är lite sur på mig för att jag inte kan spänna av och var tvungen att gå upp redan nu.. Det är ju treeee timmar tills lunchen ska vara kvar. Hehe.
Men jag slappnar hellre av när jag är färdig med allt.

Jag har en del plugg också så jag tänkte renskriva ett par sidor. Det gäller att utnyttja tiden.
När man vet att man har hur mkt som helst att skriva drar man sig för att sätta sig, om man istället gör lite i taget är det inte så farligt. Igår satt jag till exempel och skrev sammanfattningar medans jag låg i soffan och kollade på tv. Skrev lite grann, sneglade på tvn, skrev lite grann, ja ni fattar :)

Nej, en kvarts renskrivning, sen ska jag väcka Per-olofis!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Så nu är vi hemma. Ett trevligt kalas ni bjöd oss på! Ta väl vara på er. Kram Ingela

2009-01-11 @ 18:34:43
Postat av: Ingela

Så nu är vi hemma. Ett trevligt kalas ni bjöd oss på! Ta väl vara på er. Kram Ingela

2009-01-11 @ 18:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback