söndag

Sådär, nu kommer en efterlängtad uppdatering, visst?! :)
Kvällen igår var jättelyckad tycker jag. Vi hade roligt!
Pubbade lite på eftermiddagen, var på konserten och fortsatte sen pubba :)
Fast jag, malin och sandra tog tåget hem vid ett för då var vi trötta.
Först en timmes tåg, sen tjugo minuters färja, med lite väntetider och promenad hem så kom vi hem vid tre.
Käkade lite pannkakor och gick sen och la oss.
Kvart i 7 på morgonen ringde Berra och väckte mig, han hade såklart glömt nycklar så jag fick springa ner och öppna för dom tre små grisarna :P

Berra har legat på soffan hela dan, men han är inte bakfull säger han :P
Jag kom precis hem från jobbet, började kl 14. Helt okej att jobba 6 timmar och få betalt för 12 :)

Nu ska jag lägga fram kläder tills imorgon och lägga undan alla täcken.
Imorgon blir det skola!

Kommentarer
Postat av: Mollan

Hej Lillan!

Älskar öronhängena! Sitter fint som smör i örat!

Tack för en mys mys lördag!



LÖVE!

2009-01-26 @ 15:03:24
Postat av: Milla

Det var så lite så, tyckte dom var helt i din stil :)

Postat av: sanny

tack för senast!ni får ta och öva lite på neger o president så ni kan slå mig nästa gång.haha

2009-01-26 @ 19:57:39
Postat av: Milla

Tack själv sandra! :) jag håller fast vid att du har sjuk koll när du spelar, tror inte på vad micke säger :P (kul att ha en blogg till att läsa!) :D

2009-01-26 @ 21:11:20
URL: http://sagolikamilla.blogg.se/
Postat av: Malin

Sandra du ägde på tåget! Galet vad stryk vi fick! Milla vi som ändå tränat förr förra veckan hela natten!

2009-01-26 @ 21:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback