söndag

Det blir många inlägg och många bilder idag, hoppas ni tycker det är kul :)
Vid 1 inatt gick Elin hem, hon var sist. Vid tvåtiden gick Emma och la sig, då var jag och Malin inte trötta så vi satt och spelade kort till klockan halv 5 imorse, haha.
Sen sov vi till halv 10 ungefär så vi var ganska trötta idag :P
Emma körde hem och jag och Malin tog oss ner till stan där vi sedan tillbringade ett par timmar!
Gick och käkade lunch på Ebbas fik, varsin varm macka, det satt fint :)
Sen blev det shopping för hela slanten. Mest inne på Gina såklart!

 
En DRÖM!


Tänk denna klänningen med ett par svarta strumpbyxor och ett par svarta pumps till!


Tre underbara klänningar som jag ska rocka loss i.. Iaf de första två :)


Blev en ny bodylotion också för min andra är slut. Har använt Dove
innan men de hade extrapris på denna på HM så jag tänkte kolla om det är något att ha :)

Sen skulle jag utnyttja mitt presentkort på Makeupstore för att köpa ett rouge,
men såklart så hade de stängt när vi kom dit ;( Får köpa det i veckan istället.

Sen tog vi varsin kaffe på Espresso innan Malin tog tåget hem till Hässlehåla. En härlig dag har vi haft :)
Nu blev jag trött efter alla dessa inläggen så jag ska lägga mig i soffan och testa ett av de nya teerna jag fick av emma :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Nja, klockan va nog närmre tre när jag la mig =) Haha! Tack för en trevlig kväll! Massa kramar!

Postat av: Milla

Hehe okej. Det där med klockan är svårt när man fått i sig lite vin :P Vad händer med din blogg förresten? Puss

2009-01-18 @ 13:45:30
URL: http://sagolikamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback