söndag

Idag mår vi bättre. Febern är borta så nu ligger vi bara och snorar :P
Jag har faktiskt varit lite duktig idag, skrev en lista på allt som ska göras denna veckan
och jag har redan kunnat stryka 5 saker :)
Har sorterat lite i mina garderober. Jag är så dålig på att slänga bort saker, tänker alltid att, ja men det kaaanske jag kommer använda någon gång?!
Blev iaf nästan en full papperskasse som jag ska skänka iväg.
Sorterade mest för att vika om allt så att det får plats.
Vi behöver en större lägenhet har jag kommit fram till. Jag får inte plats med mer kläder. Och kläder är ju något jag gillar som ni vet :P

Tänkte lägga in nyårsbilderna men bloggen krånglar så jag tror jag väntar en stund. Så drygt när man lagt ner tid och sen fungerar det inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback