mkt att stå i

Idag har jag hunnit med ganska mkt grejor får jag säga.
Dels handlade jag ju imorse, och pratade med statistiska centralbyrån.
Sen gick jag ner till stan och fixade med Oskars router och var även inom Gina en liten sväng :P
Promenerade bort till jobbet och hälsade på.
Nu har jag precis ätit lite lunch, avokado, kalkon och keso.
Himla gott! :)

Nu ska jag ta en dusch, sen kommer Berra hem och hämtar lite grejor.
Han ska till Åhus idag för han ville inte vara hemma imorgonkväll när 10 tjejer tar över lägenheten. (Jag förstår inte det?!) :D

Kommentarer
Postat av: Puda

Vad har hänt med berra!?? kan inte riktigt förstå honom där. Faktiskt. Jag skulle aldrig flyttat på mig det är en sak som är säkert iaf :-)

2009-01-15 @ 18:15:41
Postat av: Milla

Jag vet, han är knasig :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback