Mini födelsedag



Idag har vi ju haft lite kalas. Mysigt att träffa familjen :)
Till lunch åt vi varmrökt fläskfilé, hemmagjord potatisgratäng och sallad.
Möblerade om lite i köket och fick plats 7 st vid vårt köksbord, himla bra :)

Fick fina presenter :)
* En box med fyra filmer av Mats och Ingela (ska nog kolla på en ikväll)
* Sex and the City-filmen av Anna och Oskar (den fina utgåvan, med skinnomslag) :D
* Ett hopprep av pappa och boy (haha, en pik eftersom jag sagt att jag ska börja träna, detta hopprepet kunde räkna hur många "vev" man hoppade och hur många kalorier man gjorde av med också tror jag? :)
* Ett ställ för rostbröd ifrån Alessi och pengar av Bengt
* Pengar av mamma och pappa

        
En jättefin kofta och ett par ursöta vantar av mamma och pappa :)


Jag hade bakat en god godistårta!

Efter de åkt hem diskade jag upp efter kalaset, sen satte jag mig och pluggade i en och en halv timme. Kändes så himla skönt att få det gjort, och det är faktiskt ganska intressant också! Läser Excel och IT just nu och har skrivit en del om bland annat E-handel och E-affärer idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback