måndag

TENTAÅNGEST AB!
Usch, trodde det skulle klarna något under föreläsningen idag, men det var bara en massa ny information som skulle in.
Första tentan som jag faktiskt mår lite dåligt över.
Vi (jag och Maria) har alltid varit duktiga på att vara ute i god tid, så man slipper den där ångesten sista veckan.
Men i denna kursen har ju tyvärr inte tiden funnits överhuvudtaget, det är inte vi som prioriterat annat.
Håller på att fila klart på sammanfattningen nu, snaaart färdig. Men man får ta en liten paus faktiskt.
Vi har precis ätit, Berra lagade en jättegod kycklinggryta. Tack honey :)

Nej, åter in i Informationsteknologins värld!

Kommentarer
Postat av: Mattias A

Haj Milla! Kul att jag hittat hit va? :)



Har fruktansvärd tenta/LIA/jobb-ångest just nu! Vilken tenta är ni på?

Vi har org.teori & ledarskap samt supply chain kvar. Den sista ska tydligen vara ganska sjuk :( Tror 10 av 30 klarade den vid första försöket förra året...



Lagom skoj att gå ut nu med när det knappt finns några jobb :P Men men...Brukar lösa sig!

Snart dags för er LIA va?



Ha de fint!

2009-01-19 @ 20:53:21
Postat av: Milla

Välkommen hit Mattias :) Ja, jag förstår det, dom säger ju att vi kommer gå ut lagom tills det blåst över, så man får väl hoppas på det. Just nu har vi IT och Excel, hade ni också det? (tror dom har ändrat kursen) Tentan vi ska ha är bara på 2 poäng för Excelcaset är på 2. Men ändå har vi ungefär 40-50 sidor i sammanfattning att kunna, så jäkla segt.

Kan du inte ha LIA på det företaget du varit innan? Vår LIA börjar veckan 7. Är lite nervös faktiskt :P

Puss och Kram

Postat av: Mattias

Tack! :)

Ok! Ja, den kursen hade vi med. Ganska rolig IMO!

Jo, jag kommer nog vara på samma LIA-plats som mina två förra :P Men får se, har ett annat alternativ som jag funderar på...



Kram!



2009-01-21 @ 13:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback