lördag

Hemma efter en lååång dag på jobbet. 12 timmars pass idag..
Känner mig ordentligt seg nu, kanske inte helt smart att jobba en sån dag när man precis varit sjuk?
Men men, börjar inte förrens 3 imorgon iaf så jag kan sova ut ordentligt :)
Tänkte laga mat när jag kom hem och min chef gav mig ett recept som lät gott. (han brukar veta vad han snackar om) Men jag var inte så hungrig när jag väl skulle börja så jag gjorde en hallon/banan-smoothie istället.
Nu ska jag krypa ner i sängen med Seth, Ryan, Marissa, Summer
och alla mina andra underbara kompisar från Orange County :D
Berra är i Åhus och spelar Buzz hos Kjellberg och Sandra.
Imorgon ska Eva-Katrine ha examenskalas, synd att jag inte kan vara med :S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback