fredag

Idag mår jag som tur är mkt mkt bättre.
Somnade med 38 graders feber igår (jag är lågtempare, ligger normalt på ca 36,5) men när jag vaknade imorse var den borta! :)
Men jag vill inte ta ut något i förskott så jag fortsätter mitt OC marathon.
Har hunnit med 15 avsnitt sen igår.
Har slängt i ett par maskiner tvätt också idag, lika bra att få undan lite när jag ändå är hemma.
Men efter en sån här feber/kräk period blir man trött bara av att ta hissen ner till tvättstugan.
Så det får räcka med 60 tvättarna. Det andra får vi ta en annan dag, om inte Berra är sugen på att ta det när han kommer hem?
Nu ska jag ta mig en skål glass och återgå till sängen, behöver få i mig socker idag. (kan ju skylla på det) :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback