fredag

Godmorgon gott folk. Idag är dagen med stort D, idag är det tjejfeeest! :)
Jag tänkte sova ut riktigt ordentligt idag så jag verkligen är fit for fight ikväll, ni tror inte att grannarna börjar borra klockan halv 9 imorse? Shit så arg jag blev.
Idag har jag lite att pyssla med. Har skrivit en lista så jag inte glömmer något :P
Men det är mest maten som ska lagas, också ska här dammsugas, så jag kan ändå ta det rätt så lugnt idag! :)

Klockan 7 ikväll ramlar folket in, fast Malin kommer innan eftersom tågen från Hässleholm krånglar, med byggen och sånt. Och Emma kommer också innan för att hjälpa mig göra tsatziki :)

Tänkte springa ner och sola om en stund så man inte ser ut som ett lik ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback