fredag

Idag har vi sjukstuga. Båda två har fått sjukanmäla oss från jobbet idag.
Febern härjar och halsen värker!
Berra är ännu sämre än vad jag är, han ligger under två täcken i sängen, brännhet och huttrar.
Febern stiger och jag känner mig maktlös.
Jobbigt också när man själv mår dåligt, men ändå vill jag så gärna kunna passa upp honom.
Det blir att jag släpar mig in i köket och fyller på hans vattenglas ungefär.

Ska berätta mer om nyår sen när jag har lite mer ork att skriva och lägga in bilderna.
Hade iaf en supertrevlig kväll med Hässleholmsfolket. Malin och Johan, ni är bäst!!

Nu ska jag gå och göra en kopp te för tredje gången idag och lägga mig i soffan under filten och kolla tusenbröder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback