väntar...

Nu sitter jag här och väntar på att pappa ska ringa och säga att han är klar, så vi kan åka hem.
Jag orkar inte gå hela vägen ner till honom för då måste man gå igenom produktionen. För det första blir man torr i halsen så fort man kommer ner dit, man blir varm när man har jacka på sig också är det en lång evighetskorridor innan man kommer bort till pappa. Så jag sitter här och ugglar tills jag kan gå ner och möta honom ute på gatan :)

Idag har min lunch bestått av en apelsin och en halv varma koppen, så jag hoppas Malin bjuder på god mat idag, men det brukar hon vara bra på :)

Imorgon ska vi på kalas hos Berras kusin Hanna som fyller 5?! (rätta mig om jag har fel Ingela) :)
Det ska bli kul, alltid lika mysigt att umgås med familjerna Persson/Andersson!


Kommentarer
Postat av: Ingela

Hallo, såg först nu det här med åldern. Jag och Eva-Katrine hade fått för oss att det var 7 MEN DET ÄR 6 OCH INGET ANNAT :) SES!

2009-02-21 @ 12:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback