torsdag

Kom hem sent idag. Pappa hade besök av någon snubbe från Tyskland som var där hela dan, så vi körde inte från Bromölla förrens tjugo över 5. Fick öva lite engelska med honom :)

Englska har jag fått öva ännu mer idag eftersom jag suttit och översatt ett artikelregister från svenska till engelska. Får se om folk fattar vad det är dom ska beställa sen?! :) Haha, plastcisterner och en massa reservdelar och sånt.
Inte så lätt engelska, men men jag hade ett lexikon nära till hands!

Nu ska jag gå och slappa i soffan hade jag tänkt. Ikväll klockan 9 ska vi titta på Knutby-dokumentären/serien eller vad det nu är.

Imorgon ska vi sluta tidigt, kanske vid 1-2 och då ska vi köra till HELSINGBORG! :)
Mamma och pappa skulle till Ikea så då kör dom mig hem med. Perfekt :)

Nu ska jag skriva på min veckorapport som ska in till skolan imorgon, där vi berättar vad vi gjort under dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback