torsdag

Idag har jag satt igång lite smått med mitt projekt. Det är himla intressant. Får hoppas jag kan göra något bra av det och att det finns pengar att göra det ordentligt. Annars är alternativet att försöka jobba med det systemet som finns, men att skriva tydliga rutiner som ska följas. Aja, ska bli spännande iaf :)

I kväll har vi bjudit hem Bengt på middag (min låtsasmorfar, eller vad man ska säga) också kommer Anna också och äter hos oss. Jag ska även slå in Malins present, för imorgon är det dags för

PARTY!!! :D Ska bli så himla kul!! Singstar och skitsnack, I love it!

Innan dess ska jag på möte med en PT på gymmet i Åhus, haha. Får väl komma igång med den där förbaskade träningen snart!
Nu ska jag svara på en undersökning som vi fått ut från skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback