tisdag

Nu jävlar gott folk, så ska jag komma igång och träna!! Var på aerobic/skivstång igår och det var riktigt kul :)
Trodde jag skulle ha världens träningsvärk idag, men icke.
Sa till Berra att det kanske är så att "en gång vältränad, alltid vältränad"?
Han svarade med: När var du vältränad?
Tack för den va :P

Sitter på Ifö nu, inga orders att lägga idag så jag vet inte vad jag ska hitta på? Har skrivit en projektbeskrivning också ska jag försöka få tag på lite människor som har bättre kunskap om projektet jag ska hålla på med.
Innan jag har fått tag på dem och bokat möte har jag inte så mkt annat att göra.

Halv 11 idag kommer iaf Susanne och ska kolla vad jag pysslar med. Hade ju varit skönt om jag haft något möte inbokat då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback