tisdag

Har blivit lite kasst med uppdatering den senaste tiden. Jag är ju inte hemma förrens ganska sent från praktiken, umgås med mamma och pappa, ute och går med hunden och helt plötsligt finns det ingen tid kvar.
Att vara datorlös har också bidragit, men nu har iaf Henke fixat min gamla dator, och den är snabb som blixten nu!! :)
Körde och lämnade den till honom igår och fick gosa med hans nya valp, sååå söööt! Jag vill också ha en valp!! :)
Fick tillbaka datorn idag, det är service det! :)

Jag, mamma och pappa har varit i möbelaffärer idag och letat efter läs/slapp-fotöljer till det nya tv-rummet.. Var iväg hur länge som helst känns det som!

Nu har vi bestämt vad jag ska göra för projekt på praktiken, och jag tror att det kommer bli riktigt intressant. Ska ha kontakt med en massa olika människor från olika avdelningar och försöka tillgodose deras krav. Kommer behöva mkt hjälp från dataavdelningen för att sen kunna införa detta som jag ska hålla på med, men det kommer längre fram. Ska läsa på och spåna lite på det först :)

Nej, nu är klockan över 9 så nu kan jag gå och lägga mig! :D

Kommentarer
Postat av: lina.

tack för gratulationen:)

dessvärre har jag fått lägga mitt alkoholprojekt på hyllan då jag fick en LIA till slut. jag får helt enkelt sköta det uppdraget på helgerna. jag lovar att ha en rapport åt dig när skolan börjar:) puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback