söndag

Musikalen var jättebra! Varade i nästan tre timmar så man var lite mör i rumpan efteråt :P
Åkte och köpte med oss pizza hem som vi avnjutit. (jag i soffan framför gossip girl)
Ni kan gå in
HÄR för att läsa om RENT, och gå absolut och se den!!

Igår hade vi en jättemysig dag.
Var på kalas mellan kl 15 och 20.
Hanna fick en snow-racer i födelsedagspresent, så vi fick ju ta ut och inviga den.
Efter middagen bylsade vi på oss kläder, tog med oss två snow-racers (erik hade en sen innan) och begav oss till "dunderbacken"
Barnen åkte som bara den, de var totalt orädda. Jag bromsade med fötterna hela vägen ner, haha!
Sen blev man ju lite mulad av sin älskade pojkvän också såklart, romantiskt va?
Kollade lite på melodifestivalen hos Mats och Ingela sen körde vi hit hem och sov.
Så underbart det är att få sova tillsammans när man varit ifrån varandra i en hel vecka.
Nej, nu ska jag gå och passa upp pappa lite, han har gjort något konstigt med ryggen idag så han ligger i soffan och kan inte röra sig. Får hoppas det går över så jag slipper köra till bromölla själv imorgon.

Kommentarer
Postat av: lina.

jag är på aimpoint, trivs bra.

hur går det för dig?

haha snart måste vi ju börja dokumentera...ska bara slaffa soffa först! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback