söndag

Det blev inte riktigt som vi tänkt oss igår. Jag gjorde vid mig och tog på mig min fina klänning jag fått av världens bästa Maria!
Vi travade ner till stan. Efter en och en halv timme var vi hemma igen, det var fullbokat ÖVERALLT! Vi var ju där nere redan vid klockan 6, så vi tänkte att då hade folk inte börjat komma ner än, men men. Köpte med oss pizza hem från La Pizza (de ska tydligen ha den godaste pizzan i södra skåne?!) bytte om till myskläder och la oss i soffan :)
Tittade på första bidraget till melodifestivalen, sen somnade vi, haha!
När vi vaknade upp i soffan vid halv 9 gick vi in och la oss i sängen istället. Så idag är man utvilad :)

Jag är lite deppig idag för jag ska åka till Åhus lite senare. Ännu en vecka ifrån älsklingen.. Usch och fy!!
Men men, det är bara att bita ihop. Man får passa på att göra mysiga saker när man väl ses!

Det är love and light festival?! här i stan så jag kanske ska ner och möta Frida och gänget en runda. Vet inte när de skulle ner bara, så jag får ringa och höra. Men jag vågar inte ringa än.. Får vänta iaf en halvtimme till, alla människor är inte så morgonpigga som jag är :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback