söndag

Lite kaos här hemma idag!! Mammas dator kraschade innan idag och Pappa vägrade ge mig lösenordet till hans så jag har klättrat på väggarna.. Men nu sitter jag iaf vid pappas :)
Det blev en jätterolig kväll igår.. JAG VANN BOWLINGEN ÖVER CARRO!!! Det har aldrig någonsin hänt förr. Haha, hon brukar vara så jävla bra.. Det var hon iofs igår med men jag fick nog någon sorts extra krafter.
Sen stack vi in till stan på förfest, vidare till class (där det inte var något folk) ett par minuter på Hessle och sen tog vi halv 2 bussen hem.. Skönt :)

Idag har vi varit ute på långpromenad hela familjen och sen har jag och mamma varit i mormors hus, på kyrkogården och sen handlat mat.
Om en stund är det dags för One Tree Hill och sen Gossip Girl :D

Imorgon börjar praktiken och jag är lite nervös får jag nog säga :P
Blir till att gå upp tidigt, innan 6. Pust! Så det får bli sängen tidigt.
Nu ska jag hjälpa mamma med maten innan tvn kallar!

Kommentarer
Postat av: Caroline Schack

haha, ja du vann med 20 poäng. Min vinfylla LÄT dig vinna=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback