onsdag

Upptäckte precis att inlägget jag skrev igår inte publicerats.. Jag blir så sur!
Är iaf själv hemma här just nu och det är sköönt!
Mamma har föräldrarmöte och pappa körde iväg till scouterna.
Så jag håller på att tvätta, och kolla lite bloggar!

Kvällarna har gått så jäkla snabbt nu, hinner ju inte med någonting!
Antar att det är så det är med ett dagtidsjobb, hehe!

Har fortfarande inte fått någon dator på praktiken så det är segt. Har fått ett skrivbord och så, men i ett annat rum en bit ifrån inköparna. Men där kan jag ju inte sitta när jag inte har fått någon dator och har något att pyssla med en längre stund.
Som det är nu sitter jag och skriver på min presentation som jag ska ha sen, sammanställer fakta om företaget och en beskrivning av inköpsprocessen. Skönt att ha det gjort sen så man slipper tänka på det.
På morgonen/förmiddagen knapprar jag in ordrar, skriver ut, arkiverar och faxar iväg dem. Så förmiddagarna går ganska så fort. Och emellanåt kommer det in ordererkännanden som jag bekräftar och dubbelkollar mot beställningarna.

Klockan 8 ska jag kolla på Top model och sen blir det rakt i säng. Behöver ju få mina timmar för att vara en kontaktbar människa under dagen sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback