måndag

Måndag = första dagen på praktiken.
Har inte kunnat göra så mkt idag, för det första kan jag ju ingenting ;) men för det andra hade de inte fått fram någon dator och arbetsplats till mig. Men det ska jag få snart :)
Idag har jag mest fått observera och stå bredvid. Också har jag fått kontrollera ordererkännanden. Alltid något :)
Jag försökte få Åke till att ge mig alla papperna som skulle dubbelkollas så han skulle slippa men då blev han nästan arg och sa att jag inte skulle behöva göra en massa skitjobb när jag är där för att lära mig, Haha, han är rolig :)
Får väl se vad det blir för uppgifter sen framöver. Nu är det ju mkt som ska snappas upp och kommas ihåg.
Åt lunch nere med pappa idag, jag gjorde matlådor med tonfisksallad till oss alla tre igår. (mig, mamma och pappa)
Nu håller mamma på och lagar mat och det luktar väldigt gott så jag ska gå upp och hjälpa till! :)

Kommentarer
Postat av: ellie

har du kul på praktiken? jag saknar också er i skolan...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback