måndag

Måndag idag och tillbaka till praktiken.
Har världens huvudvärk idag!! Tvättade en klänning/tröja i klorin igår, då den fått en lustig fläck, så mina händer luktar fortfarande klorin, fast jag har tvättat dem flera gånger. Kanske har något med huvudvärken att göra?

Om en halvtimme ska jag möta Pappa, vi ska gå och äta lunch hos "stojjan" som han kallas, (korvkiosken) :P
Sen ska vi en runda till Bromölla möbelaffär och se om de har några snygga fotöljer. Annars blir det en runda in till Kristianstad efter vi slutat. Dom ska beställa ett par supersnygga fotöljer där. Riktigt riktigt sköna! :)
Tyvärr ska dom bara ha två, så om jag vill vara med och kolla på tv i det rummet får jag sitta på golvet.

Imorgon kommer Susanne hit och hälsar på. (Utbildningsansvarig på skolan) Hon ska kolla hur det går för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback