måndag

Hallå allihopa!
Nu sitter jag på mammas seeega dator hemma i Åhus. Får panik, nu är jag så van vid min nya snabba :)
Idag hade vi skola fram till klockan 2 ungefär sen tog jag tåget hit.
Träffade Berras mamma på bussen så vi kunde snacka lite skit :)
Hoppade av hos Anna och lämnade lite dvd-boxar och filmer till henne så hon har något att sysselsätta sig med :)
Sen har vi inte gjort så mkt, jag och mamma var ute med boy en runda för en stund sen.
Har organiserat lite i mina garderober här och hängt in lite skjortor.

För er som inte vet börjar vår praktikperiod nästa vecka. Jag ska vara på Ifö i Bromölla (där pappa jobbar) och kommer därför bo här i Åhus under veckorna. Lite blandade känslor för det självklart. Mysigt att umgås med familjen men jag kommer sakna Berra. Kommer såklart vara i hbg på helgerna :)

Imorgonbitti ska jag till Ifö och hälsa på, snacka igenom lite om vad som kommer hända under praktiken.
Nu ska jag mysa med mammi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback